lauantai 12. helmikuuta 2011

Kenkämaniaa!!!


Normaaleilla ihmisillä on olohuoneessaan kirjahylly...
Mulla on kenkähylly! Kirjat on banaanilaatikoissa, koska mulla ei oo kirjahyllyä...Asiat tärkeysjärjestykseen!
Tosin tilanahtauden vuoksi on näin. Mun kaikki kengät ei ole näytillä. Hyllyn päällä näkyvissä laatikoissa on jokusia pareja vielä...Ja kellarissa on yksi pahvilaatikollinen kesäkenkiä...


Ylimmällä hyllyllä on mun käsilaukkuja. Näitä on vielä kohtuullisesti. Tosin näitäkin varmaan tulee jonkin verran vielä lisää...


Tässä parhaimmat esillä!
Tämän kuvan alemman hyllyn toinen pari oikealta on löytä kirpparilta neljällä eurolla. Näille tosin lisää hintaa suutarivisiitin jälkeen. Laitatin niihin semmoiset nystyiset korkolaput ja pohjalliset. Nyt ne on hyvät talvikengät!


Tässä kuvassa neidin kenkiä (tosin näitä on nyt aika vähän, kun vein pieneksi jääneitä kirpparille) ja alimmalla hyllyllä on parit saappaat, kumpparit ja alimmaisena piilossa ne halvat creepersit. Päällimmäiset lakeri-saappaat on superlöytö Aseman kengästä. Vain 5€!! Ja vieläpä hyvät jalkaan. Niillä on jo yksi ehtoo jorattu baronissa. Vähän liukkaat ovat, et kauheessä hönössä ei näillä passaa mennä...
Yksiä Clarksin nilkkureita oon ikkunassa kuolannu. Hintaa ei olis alen jälkeen enää kuin 69 egee, ovat puoleen hintaan nyt. Mut ei oo rahhoo ja ebayssä tuli tänään aiemmin klikattua yhdet ihanuudet....Damn you Heidi! ;)

3 kommenttia:

  1. Kauniit kengät kannattaakin laittaa näytille!
    Vasta nyt tajusin käydä Senjan aarrearkussa.Kyllä olet taitava,ihania koruja! Ja muutenkin hienot sivut.

    VastaaPoista
  2. Saapi edes kattella popojaan kun ei oo paljoo tilaisuuksia niitä käyttää.

    VastaaPoista
  3. "Muutamat" kengät neidillä! Hulluutta :)

    Pidä hyvä huoli mun kissoista ja kerro niistä kuulumisia paljon. :)

    VastaaPoista