maanantai 16. elokuuta 2010

Burnoutparty 2010!






Jeah ja silleen!! Oli Salossa sitten aivan sikamahtavat bileet! Ja nää oli mun ekat kunnon rokkibileet missä olin. Näitä lisää! Tosin ei kyllä ihan joka viikko enää tässä iässä kyllä jaksa. Mutta jos parin kuukauden välein kävis jossain tuulettumassa. Saapahan sitten silloin tällöin laittautua nätiksi ja pukea tyllin ja kellomekon päällensä.

Ylimmässä kuvassa olen justiinsa ollut kampaajalla. Ite kun en oikein osaa tukkaa laittaa. Mun tukka ei oo koskaan tainnu olla näin hienosti!
Tokassa kuvassa on bilepaikan discovalot. En ole tommosia ennen nähnyt. Peilipallokin oli reippaan kokoinen, ainakin metri oli sen halkaisija.
Kolmannessa kuvassa on aivan suloinen rottisauto! Tykkään!! Punapaitainen tyyppi on auton omistaja.
Neljännessä kuvassa saksalaisen bändin kovaakin kovempi naisbasisti. Tässä eukossa on munaa!! Mahtava bändi muutenkin.
Viidennessä kuvassa meikä poseeraa pihalla. Mekko on ostettu ebayssä ja täällä toista kertaa päällä. Joo on mulla kankaita, mut ku mä en kerkiä ompelemaan ja tää oli pakko saada jne jne ja seli seli...
Lähemmän kuvan itsestäni laitoin profiilikuvaksi. Ryhti saisi olla vähän parempi. Hrmm, taitaa olla aika alkaa kuntoilemaan vähän paremmin.

1 kommentti:

  1. Oi,oletpa ihanan pirtsakan näköinen ja tukka on tosiaan upea! :) Ja mahtavan punainen,tykkään! Ymmärrän täysin miksi mekko piti ostaa ;)

    VastaaPoista